Hi ha projectes que, amb el pas dels anys, deixen de ser una iniciativa per convertir-se en part de la identitat d’un poble. Algaid’Art n’és un.
Aquest setembre celebram la 10a edició d’una proposta que, des de fa una dècada, omple els carrers d’Algaida d’art, creativitat i talent, donant visibilitat tant als artistes del nostre municipi com a creadors d’altres indrets.
Durant aquests deu anys, Algaid’Art ha anat creixent fins a convertir-se en una cita consolidada del nostre calendari cultural, on artistes, la gent del poble i visitants comparteixen un cap de setmana en què l’art surt al carrer.
Des de l’Ajuntament continuam apostant per iniciatives que donen suport als nostres artistes, apropen la cultura a tothom i contribueixen a fer d’Algaida un municipi viu, creatiu i compromès amb la cultura.
Dissabte 12 de setembre
De 18.00 a 23.00 h
Diumenge 13 de setembre
De 10.00 a 13.00 h
Vos convidam a passejar pels carrers d’Algaida, descobrir les exposicions, gaudir de la música i compartir una nova edició d’una cita que ja forma part de qui som.
10 anys apostant per l’art.
10 anys fent cultura.
10 anys donant vida als carrers d’Algaida.