Convocatòria de dues places de Policia Local a Algaida

16-Abril-2025

’Ajuntament d’Algaida ha publicat la convocatòria per cobrir dues places de Policia Local, mitjançant el sistema d’oposició en torn lliure. Aquesta convocatòria s’ha publicat al BOIB núm. 34 del 18 de març de 2025 i ha estat anunciada oficialment al BOE núm. 75 del 28 de març de 2025.

Les dues places formen part de l’escala d’Administració Especial, subescala de Serveis Especials i classe de Policia Local i els seus auxiliars.

Termini de presentació de sol·licituds:
El termini és de 20 dies hàbils a partir del dia següent a la publicació al BOE, és a dir, fins al pròxim [data corresponent a 20 dies hàbils després del 28 de març].

Informació i bases:
Les bases completes de la convocatòria es poden consultar al BOIB i a la seu electrònica de l’Ajuntament.

Els anuncis i comunicacions relacionats amb el procés selectiu es publicaran segons allò establert a les bases.

Per a més informació, les persones interessades poden contactar amb l’Ajuntament o consultar els canals oficials.